BOGAT PROGRAM SEDMOG VINART GRAND TASTINGA
Press |
Svi ljubitelji vina, bilo pravi vinski znalci ili početnici, kao i oni koji će to tek postati, imaju pravu priliku kušati tu božansku kapljicu na vinskim sajmovima.
Upravo idealna prilika za upoznavanje s ikonama hrvatske vinske scene i vodećim vinarima iz regije, konkretnije sa 120 vinarija iz različitih vinskih regija Hrvatske i 20 vinarija iz inozemstva, bila je na najznačajnijoj poslovnoj vinskoj manifestaciji zagrebačkom Vinart Grand Tastingu.
Događanje se održalo u prostoru iskustva, učenja, zabave i društvene interakcije „Lauba" - kući za ljude i umjetnost.
Velika posjećenost dvodnevnog sajma koji se uspješno održao sedmu godinu za redom, dana 4. i 5. ožujka, dokaz je koliko su nam nedostajala druženja i susreti s dragim ljudima, ali i da je direktor tvrtke Vinart Saša Špiranec s Anom Supić u partnerstvu i njihovim više nego stručnim timom odradio maestralan posao i upriličio vrhunski događaj o kojem se priča i nakon njegovoga završetka.
Press |
Promenadnom vinskom kušanju prethodile su 24 rasprodane radionice tijekom četiri dana u Hotelu Dubrovnik, kao i ekskluzivno kušanje arhivskih vina neprocijenjive vrijednosti, proslavljenih remek djela hrvatskih vinara, starih od 9 do 15 godina te vina kolekcionarske vrijednosti, starosti od 3 do 7 godina pod nazivom Vinart Petit Tasting, također u prostoru navedenoga hotela.
Prisustvovala sam
Vinart Petit Tastingu i moram priznati da sam bila pozitivno iznenađena ponudom
i kvalitetom izloženih vina.
Press |
Kako su istaknuli u organizaciji, ovogodišnji sajam obilježio je nikad veći broj posjetitelja iz struke jer je organizator doveo grupu inozemnih novinara kako bi se upoznali s najboljim hrvatskim vinima među kojima je bila najpoznatija novinarka britanskog časopisa „Decanter Magazine“, Caroline Gilby.
Manifestacija je okupila
kvalitetne i snažne brendove kompatibilne s vinom, kao što su Međimursko pile,
President sirevi i Roto dinamic s premium čajevima, a ključni partner vrhunskim
vinima i ogromna podrška događanju bila je Romerquelle mineralna voda koja je imala
važan zadatak da osjetila posjetitelja ostanu hidrirana i spremna za kušanje
najboljih vina Hrvatske.
Foto: Vlasta Pirnat |
Vinari su bili, malo je za reći, zadovoljni brojnim pitanjima posjetitelja na koja su spremno odgovarali nudeći na kušanje svoje proizvode koje su mukotrpno, ali s ljubavlju proizveli.
Ovaj vinski sajam je nezaobilazno mjesto za sve koji se žele educirati i otkrivati vrhunska vina, promovirati kvalitetu proizvođača vina te u izravnom kontaktu dobiti informaciju o proizvodu.
Hrvatska je zemlja
s razvijenom vinskom kulturom koja prepoznaje kvalitetu vina, te su ovakvi
sajmovi i događanja prava prilika za prezentaciju bogate ponude Lijepe Naše i
izvan njezinih granica.
Tekst: autorica bloga
Primjedbe
Objavi komentar
Slobodno mi pišite na gocreativeblog@gmail.com