U društvu poznatih i njihovih ljubimaca, The Body Shop poslao jasnu poruku - Zauvijek protiv testiranja na životinjama!
Glumice Anita Matić
Delić i Ankica Dobrić, stilisti i društveni kroničar Neven Ciganović,
poduzetnica Borna Kotromanić i brojni drugi ljubitelji četveronožnih prijatelja
dali su svoj glas za inicijativu Zauvijek protiv testiranja na životinjama u
beauty industriji!
Prije devet godina, Europska unija, jedan od najvećih kozmetičkih tržišta
svijeta učinila je hrabar i smion korak zabrane prodaje novih kozmetičkih
proizvoda ili sastojaka u Europi koji su testirani na životinjama! S tom
zabranom obećala je da životinje više neće patiti i umirati na račun proizvoda
za ljepotu.
Devet godina kasnije, European Chemical Agency (ECHA) zahtijeva nova
testiranja na životinjama za postojeće sastojke koji se godinama sigurno
koriste u kozmetičkoj industriji. Taj zahtjev je nepotreban i nerazuman te ne
donosi korist ljudskom zdravlju niti sigurnosti ljudi i planeta.
Jedan od vodećih beauty brendova, The Body Shop poziva građane EU da poduzmu hitne
korake u spašavanju postojeće europske zabrane testiranja na životinjama,
potpisivanjem European Citizens Initiative www.savecrueltyfree.eu –
mehanizam je to koji će omogućiti da javnost informira europske vlasti do čega
im je stalo. Ako milijun Europljana potpiše inicijativu, postoji šansa da
zaustavimo nepotrebno testiranje na milijunima životinja. Kad je riječ o
Hrvatskoj, The Body Shop je u centru Zagreba, u Bogovićevoj 5, okupio brojne
poznate i novinare koji su u društvu svojih četveronožnih prijatelja došli
podržati ovu hvalevrijednu akciju.
Tako je glumica Ankica Dobrić stigla s
Marom, stilist i društveni kroničar Neven Ciganović u društvu pudla Bude,
poduzetnica Borna Rajić došla je u društvu Hobbya i Stelle, glumica Anita Matić
Delić predstavila je svog Blekija. U ovom veselom društvu u kojem se žamor i
smijeh isprepletao s mahanjem repićem i lajanjem, super su se uklopili i
mješanci Leny, Eli i Pixie koji su taj dan došli u društvu svojih vlasnica,
novinarki!
- Svakako podržavam ovu hvalevrijednu akciju i pozivam sve da potpišu peticiju!
- rekla je glumica Anita Matić Delić koja je prije nekoliko godina udomila
mješanca Blekija koji je i njoj i njezinoj obitelji u potpunosti promijenio
život. Svoje oduševljenje ovom akcijom nije krila ni Anitina kolegica Ankica
koja je nježno pričala o svojem Mari. - Otkad je Maro ušao u moj život, sve se promijenilo
na bolje! Pravi je šarmer, svima se javlja, a meni je pomogao da lakše
prebrodim i teške trenutke u svom životu! - rekla je Ankica.
The Body Shop bio je prva kozmetička tvrtka s kampanjom za zabranu testiranja
na životinjama u kozmetičkoj industriji 1989. skupa s Cruelty Free
International.
U 2013. njihov trud doveo je do zabrane na nivou Europske Unije
– opće zabrane testiranja na životinjama u kozmetičkoj industriji. 2017.
zajednički smo lansirali Forever Against Animal Testing kampanju ne bi li
zabranu digli na globalni nivo, svugdje i zauvijek.
Do 2018. nevjerojatnih
8.3 milijuna ljudi potpisalo je peticiju i od tad brand nastavlja širiti
horizonte cruelty-free prostora ljepote.
Sat odbrojava i blizu smo gubitku zabrane za koju smo se dugo i teško borili.
Pod hitno trebamo više ljudi u kampanji kako bi osigurali da se naše važne
poruke čuju u EU parlamentu.
Nužno je da se EU drži spasonosnog obećanja koje
su dali''- poručuju iz The Body Shop tvrtke i dodaju ovaj podatak- kampanja za
spas cruelty-free kozmetike u Europi počela je 2021. kad su se The Body Shop i
Dove pridružili PETA, Cruelty Free Europe, HSI, Eurogroup for Animals i ECEAE
(predstavljajući ukupno 100 članskih organizacija iz 26 zemalja članica EU*).
Za sad, ECI je prikupila preko 385.000 potpisa, s preko 500 drugih brendova i
nevladinih udruga priključile su se borbi. Kako bi se postigao cilj,
potrebno je dodatnih 650.000 potpisa kako bi svi zajedno dosegli brojku od 1
milijuna do isteka roka 31. kolovoza.
Peticiju možete potpisati i virtualno
ovdje www.savecrueltyfree.eu
The Body Shop
Osnovan 1976., The Body Shop postao je certificirani B Corp™ 2019. The Body
Shop želi pozitivnu promjenu u svijetu nudeći visoko kvalitetne proizvode
inspirirane prirodom, proizvedene etički i održivo. Pritom iniciramo kampanje
za veću društvenu i ekološku jednakost u svijetu. Predvodeći filozofiju u kojoj
posao može biti pokretač pozitivnih promjena i dalje ostaje pokretačka snaga
ovog branda.
The Body Shop danas je višeslojni biznis s oko 2,500
prodajnih mjesta (u vlasništvu ili franšizama) u više od 80 zemalja, The Body
Shop at Home direktnim potrošačkim kanalom u UK, SAD i Australiji i web
trgovinama na 59 svjetskih tržišta. The Body Shop je također prvi
globalni beauty brand sa 100% svojih proizvoda čije je sastave certificirao The
Vegan Society do kraja 2023. Ovo obećanje demonstrira odlučnost u postavljanju
najvećih mogućih standarda u održivoj i etičkoj proizvodnji kozmetičkih
proizvoda.
Foto: Nikola Zoko
Primjedbe
Objavi komentar
Slobodno mi pišite na gocreativeblog@gmail.com