88. ZLATNA IGLA: Predstavljanje dizajnera - NIT by Ana Žarković, Mustre modna manufaktura, Ivana Jurić design, Iva Karačić i BB Shoe


Prirodni materijali uz cvijeće i geometrijske oblike kao inspiraciju, a sve uz dozu suprotstavljenih i naoko nespojivih elemenata. Ženstvene kreacije za dame i “šik” cipele za gospodu. Tako bi se mogao opisati šarolika ponuda kreacija koja će se predstaviti na 88. Zlatnoj igli.

Crne haljine s vibrantnim detaljima bazirane na geometrijskoj strukturi elemenata nasuprot onih jarkih i punih boja tkanine. To je ovogodišnja misao vodilja kojom će se na 88. Zlatnoj igli predstaviti dizajnerica Ana Žarković sa svojom modnom linijom “Nit”.

“Drugi dio kolekcije baziran je na stvaranju ravnoteže između jačine boje i oblika i veličine određenog krojnog dijela. Pokušaj izrade mirne kolekcije, jasnih linija i tkanina koje su jednobojne, bez uzoraka i teksture”, pojasnila je modna dizajnerica Ana Žarković. Tkanine od kojih će biti sačinjene kreacije za najdugovječniju modnu reviju bit će mješavina jersey pamuka ili pamučnog materijala s elastinom.

Poznata hrvatska dizajnerica koja potpisuje modnu liniju “Nit” već godinama vrijedno stvara kreacije za Zlatnu iglu, a njezin dizajn odlikuje se bezvremenskim modelima, prirodnim tkaninama te pažljivo odabranim detaljima. Zagrepčanke pomno biranu i kreiranu odjeću Ane Žarković s ponosom nose već 20-ak godina, otkako je kreatorica prisutna na modnoj sceni. 

Mustre modna manufaktura ove će se godine na najvažnijoj zagrebačkoj modnoj pisti predstaviti s autorskim kreacijama dizajnerica Bibe Šipek i Jasne Štih Kapetanić. Iz “Mustra” su nam otkrili da se ovogodišnja kolekcija bazira na “dinamičkoj igri komponiranja suprotstavljenih elemenata u kojoj su različite boje, teksture te sami materijali od tekstila i pletenine međusobno usuglašeni u jednu estetski smislenu cjelinu”. Boje koje prevladavaju uglavnom su u spektru zelene s protutežom bež nijansi. U kolekciju će se savršeno uklopiti i autorski nakit iza kojeg stoji Jasna Štih Kapetanić. Kao i svaki puta dosad, Mustre sve kreacije rade i šiju same, a glavna im je odlika moda bez “roka trajanja”. U njihovoj kolekciji može se pronaći odjeća “za svaki dan”, a u svom modnom potpisu zagovaraju i recikliranje te se uspješno odupiru “brzoj” modi i trendovima koji su kratkotrajni i prolazni.

Cvijeće kao inspiracija bit će u središtu kolekcije hrvatskog modnog brenda Ivana Jurić Design. Haljine će pratiti liniju ženskog tijela, a reljefni dio cvijeta na modnu pistu donijet će dašak glamura.

“Raznolikost boja, oblika, te ljepota cvijeta inspirirala me za nadolazeću novu kolekciju. U njoj prevladavaju nijanse zelene boje, plave i crne te neizbježna crvena”, rekla je dizajnerica Ivana Jurić. Ovaj sofisticirani brend ženske odjeće na domaćoj je sceni od 2014. godine, a osim haljina čijim izborom tkanina autorica balansira između suvremenosti i tradicije, u kolekciji se može naći i odjeća za poslovne žene te udobne pamučne trenirke koje odabiru urbane dame. Svaki komad odjeće koji ova dizajnerica stvara jedinstven je, elegantan i nadasve ženstven, a osim besprijekornih dizajnerskih komada, Ivana Jurić Design brine i o pojedinačnim željama svojih kupaca. Osim šivanja po mjeri, dizajnerica i individualno savjetuje žene oko odabira tkanina i krojeva, sukladno njenim željama, obliku tijela, osobnosti….

Kako od dnevnog looka, haljina i hlača u kombinaciji s gornjim dijelovima jakne ili mekog pletiva dobiti večernji look, pokazat će nam modna dizajnerica Iva Karačić.

“Bijela mi je bila glavna nit vodilja. Krenula sam od ideje bijele košulje, i kako na više načina izvesti njenu preobrazbu. Kolekcija je spoj mekih formi , nabora i strogih linija”, rekla je dizajnerica Iva Karačić. Na Zlatnoj igli predstavit će se s kolekcijom SS24, a uz odjeću, novost su i modni dodaci, točnije torbe sačinjene od materijala korištenih i kao odjevni predmeti. U kolekciji prevladavaju pamuk, vuna i brokat, a bijela boja nadopunjavat će se s bež i zlatnim momentima te s malo crne za detalje. Tu je i motiv cvijeta koji se provlači kroz cijelu kolekciju, bilo da je utkan u materijal ili pak kao detalj na odjeći i torbama.

Dizajnerica Iva Karačić za sebe kaže da voli da je predstavlja njezin rad te da u svoju odjeću prenosi što vidi i osjeća. Njezine su kreacije prije svega udobne i profinjene, jer kako ističe kreatorica, važna je “udobnost, jer odjeća nas ne smije gušiti”.

Originalan izgled i kvaliteta izrade i materijala, glavni su aduti BB Shoesa, branda iza kojeg stoji Bruno Budiselić.

“BB Shoes na reviji predstavlja cipele koje se ističu originalnim izgledom koji se najjednostavnije može opisati kao moderan twist klasičnih cipela. Takvim modelima nastojimo ponuditi nešto odvažnije cipele svima onima koji žele odmak od klasike ili pak udobnu cipelu za svaki dan”, otkrili su iz BB Shoes-a. Bordo, smeđe, plave, krokodilskog uzorka, oksfordice, čizme, gležnjače…. Sve to nudi ovaj brend ručno rađene muške obuće po mjeri. Nude više od 20 modela cipela u preko 60 boja, a prilikom izrade, u potpunosti se prilagođavaju individualnim željama i potrebama klijenata.

BB Shoes svoja vrata prvi puta su otvorili davne 1933. godine u zagrebačkoj Ilici, tada pod nazivom Salon cipela Zlatko, u vlasništvu Zlatka Budiselića. Otada se na naraštaje prenosi ljubav i znanje prema postolarskom zanatu. Da baš svi muškarci u njihovoj radionici mogu pronaći cipele za sebe, otkriva i vlasnik Bruno Budiselić koji navodi da su “cipele namijenjene dvjema vrstama muškaraca: onima koji točno znaju što žele i onima koji ne znaju”.

Foto: Press

 

Primjedbe