88. ZLATNA IGLA donosi blještavilo kreacija u spoju inovativnosti i tradicije


Malo crne boje za koju kažu da je “uvijek u modi” uz malo pastelnih boja, eleganciju s jedne strane i rokersku glamuroznost s druge strane. Sve to vješto ukomponirano uz ručno rađene cipele, recept je za uspjeh prvih kreatora koji će se predstaviti na ovogodišnjoj 88. Zlatnoj igli.

Moderno, ženstveno, lagano buntovno, s primjesama rock stila. Opisao je tako naš poznati modni dizajner Ivan Alduk svoju ovogodišnju kolekciju s kojom će se predstaviti na Zlatnoj igli. Riječ je o tipičnoj Alduk estetici koja već godinama oduševljava modne znalce, ali i laike.

“Bazna boja je crna, koju smo akcentirali zanimljivim siluetama i tkaninama posutim halogenim ljuskicama. Uz ručnu doradu i zanimljiv stajling, novi model torbi, predimenzionirane momente u dizajnu kao i efektne cipele koje će pratiti kolekciju - mislim da ćemo ponuditi pravi mali vizualni spektakl na samom otvorenju”, otkrio nam je Ivan Alduk.

Priča Ivana Alduka počela je prijavom na natjecanje za mlade dizajnere 2007. godine u sklopu Fashion Incubatora. Nakon toga svojim revijama ne prestaje uveseljavati kako domaću, tako i inozemnu modnu elitu. Aldukov potpis nosile su i kreacije na crvenim tepisima na raznim prestižnim događanjima - Zlatnim globusima, filmskim festivalima u Veneciji i Cannesu i brojnim drugima.

Svoje prve korake na pisti ove će godine napraviti i mali modeli koji će prošetati poznate Cipele Valek. Spoj mode i kvalitete, ali i onog što je najvažnije za male hodače - udobnosti, već više od pola stoljeća proizvode vrijedne ruke obiteljskog majstorskog obrta Valek. Dugu tradiciju obućarskog zanata “Valekovih” cipela započeo je davne 1963. godine Valentin Tkalčec, koji je svojoj radionici dao ime prema svom nadimku iz mladosti. Mašta i kreacija i danas se u njihovom obrtu prenose s naraštaja na naraštaj.

“Cipelice su od prirodne kože i modernog izgleda. Prema potrebi radimo ih po mjeri za veselu i zdravu dječicu čije je stopalo malo uže ili šire od prosjeka pa im je iz toga razloga teško pronaći adekvatnu obuću”, pojasnili su iz Cipela Valek. Glavni “fah” im je proizvodnja korektivnih cipelica za djecu koja imaju manju, često prolaznu deformaciju stopala te lijepe i atraktivne ortopedske cipele za djecu s težim deformitetima noge ili stopala. I ove će se godine na manifestaciji predstaviti s novitetima koje su osmislili u svojoj radionici, dokazujući kako lijepo i udobno ne isključuju jedno drugo.

Petar by Lidija Skočibušić ove će se godine na Zlatnoj igli predstaviti s dnevnim i opuštenim svečanim “koktel” kombinacijama. Dizajnerica se pretežito odlučila za prirodne materijale, kao što su vuna, pamuk i svila, a u svečanim kombinacijama uz dodatak “umjetnih” tkanina.

“Glavna je karakteristika ovogodišnje PETAR kolekcije da kreativni proces „vode“ tkanine. Drugim riječima priroda tkanina i teksture naglašene su i iskorištene u formiranju odjevnih predmeta. Također, elementi oblikovanja odjevnog predmeta, određeni svojstvima tkanine, su primijenjeni i kod krojenja osnovnih makro formi”, istaknula je dizajnerica Lidija Skočibušić. Što se boja tiče, u kolekciji će prevladavati crne tkanine izraženih tekstura, uz dodatak crvene, boje bjelokosti te nijansama sive i plave boje. Kolekciju prati Hogl obuća.

Inače, ime Lidije Skočibušić nezaobilazno je na modnoj sceni jer je riječ o iskusnoj dizajnerici koja je više od dvadeset godina stvarala za renomirane hrvatske modne kuće - Heruc, X-Nation, Stolnik. Nakon toga odvažila se za pokretanje vlastite modne marke Petar u koji je uklopila dugogodišnje iskustvo u struci s vlastitom - inovativnom vizijom odjeće.

Glamurozno je najbolji opis ovogodišnje kolekcije Katelier designa koji potpisuje dizajnerica Katarina Mamić. Na Zlatnoj igli predstavit će se kolekcijom haljina sačinjenim od glamuroznih tkanina u pastelnim tonovima plave, ljubičaste i maslinasto zelene boje. Ljepota ženske siluete s detaljima na ramenima i bokovima, odrazit će se u sedam efektnih i elegantnih haljina.

Elegancija i ženstvenost otpočetka su sinonim rezerviran za Katelier design, čija je idejna začetnica Katarina Mamić oduvijek znala da će se baviti kreativnim poslom. Za dizajn se odlučila pred kraj Škole za primijenjenu umjetnost i dizajn, nakon čega je upisala Tekstilno tehnološki fakultet. Njezin brend nastao je prije desetak godina, kada je kreirala prvu tuniku sa srcem koja je postala hit. Nakon toga, posvetila se svečanim haljinama koje ističu ženske atribute, skrivaju nedostatke i ugodne su za nošenje. U Katelier kolekciji svatko može pronaći nešto za sebe, od maturantica do poslovnih žena i gospođa u najboljim godinama.

Foto: Press

 

Primjedbe

Priče koje volite čitati...